Studiebesök!

Sitter i green room just nu med Nicole väntar på att vi ska gå till bussen som går ca 13.20, och den ska ta oss vidare till Leksandsbröd, men jag säger Leksands knäckebröd, Haha! Där ska vi göra ett studiebrsök. Vi håller på med ett projekt som heter "firman" då vi ska besöka ett företag och ta reda på så mycket information vi kan och sen skriva en rapport och sedan göra en muntlig redovisning, får se hur det går.

Efter det hoppas jag på en buss till skolan igen, och så ska jag sitta här och plugga och vänta på att Jozze ska sluta så tar vi 16.50 tåget hem, så ska vi dra till ungdomsmottagningen och fixa lite och sen vidare till Anelie där vi båda ska beställa klipp tid :) Skulle ha ringt till henne i över typ 2 veckor nu men det har aldrig blivit av så därför är det lika bra att gå dit istället. Sen blir det hem och plugga engelska, tråkigt!!

Konstigt att sova utan älsklingen inatt men jag fick ett bra sätt att vakna på imorse i alla fall älsklingen ringde till mig och då slapp jag höra väckarklockan värsta skönt :)
Längtar tills på Lördag då ska vi till vig street och käka middag mysigt :)<33
Jag älskar dig Marcus Rusten<3<3

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0