Tripp i helgen?

Har precis kommit upp ifrån att ligga i sängen och titta på sex and the city och en popsorn skål, riktigt mys fattades bara min älskling <3 Men han kommer juh imorgon ;)
Marcus ringde nyss till mig och jag fick reda på att i ska nog åka upp till Bräcke på Fredag kväll och vara där under helgen. Så älsklingen kommer hit imorgon, Torsdag blir det nog kupolen och Fredag dra upp till Bräcke kan vara ganska skönt att komma hemifrån måste jag säga!:) Får se om det blir som planerat då :)

Ett under att jag inte däckat än? trodde att jag skulle somna direkt jag la mig ner men så vart det inte. Sen ringde älsklingen och då vart jag hyper pigg iställer men jag har gått och väntat på det hur länge som helst :)
Nu ska jag titta på tv!

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0