Trött!

Sitter i soffan just nu och gör absolut ingenting. När jag kom hem idag försökte jag plugga lite samhällskunskap men det gick inge vidare eftersom jag var så trött. Jag la mig ner och vilade en stund och somnade i över 2 timmar typ. Hoppas inte att jag börjar bli sjuk bara för det är dom ända gånger jag kan sova middag typ, och jag känner mig inte så pigg.. Sen har jag gjort blodpudding som jag och stoffe ätit, blodpudding+socker så gott men därimot inte så nyttigt ;) Sen har jag försökt pluggat igen man jaag fattar verkligen inte ett skit :'( Får se hur det går imorgon, ska försöka prata med samhällskunskaps läraren får se om jag får göra det nästa vecka istället så kan älsklingen hjälpa mig och plugga i helgen.
Imorgon kommer min underbara älskling hem, längtar ihjäl mig + att det är step up! :D <3

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0