Flytt klart!

Första "riktiga dagen" i lägenheten, sovit här från igår tills idag (Torsdag-Fredag). Riktig mysig lägenhet jag är super nöjd! Har inte direkt sovit som en prinsessa inatt, lite konstigt att inte vara på sitt rum liksom.. Var väl uppe till 00.30 älsklingen somnade i soffan fick lov att väcka han vågade inte å och lägga mig själv i sängen och släcka ner hela lägenheten, var faktiskt mörkrädd igår.. Somnade inte direkt måste ha legat vaken ett bra tag. Klockan ringde 5.45 som varje morgon eftersom Marcus ska till jobbet han sa då att jag sovit väldigt oroligt så att jag lyckats väcka honom flera gånger under natten men det kommer nog att blir bättre inatt!
Tänkte lägga upp lite bilder på lägenheten inte världens bästa dom är tagna med mobilen så..











Kommentarer
Postat av: mormor

Det där såg ju fint ut mysigt.Vi kommer och hälsar på nån gång efter malung.Ha det så bra och var rädd om er.Kram från mormor

2010-07-16 @ 22:39:14
Postat av: Nicole

Åh va fint de va=) när får man komma och hälsa på då =)

2010-07-18 @ 19:14:01
URL: http://nicolennollansandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0