Lägenheten!

Sitter i lägenheten för första gången för mig själv! Mamma åkte för en stund sedan vi har hållt på att plockat lite, men kan inte göra allt för mycket eftersom bokhyllan inte kommit hit än och sen ska hyresvärden in och fixa några saker! Men på Torsdag smäller det då flyttar jag hemifrån! Känns som om det här kommer bli så sjukt bra! Jag är super nöjd med lägenheten också trodde inte att jag skulle bli så nöjd så det var ju ett stort + ! Jag jobbar hela veckan förutom Onsdag känns lite jobbiggt tycker jag men jag får fixa här före och efter jobbet! Nu ska jag dra och jobba, vill inte har ingen ork känns som om jag jobbat llite för mycket på senaste tid, men men pengarna rullar in!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0