Ledig!

Idag är jag äntligen ledig fått sovit hur länge jag villa vilket var underbart! :) Vaknade till och vart skit rädd att älsklingen försvunnit sen kom jag på att han hade åkte och jobbat lite borta i huvudet kan man säga.. I Lördags jobbade jag 9 ½ timme sjukt jobbigt måste jag säga. Sen på kvällen var det meningen att jag och Marcus skulle ut och kika men då var han ute och drack med några kompisar, så jag åkte hem hade inte en aning om vad som skulle hända, sen ringde Jozze och undrade om jag skulle med ut på "stan", Jag gjorde i ordning mig super snabbt, sen kom Marcus och någon snubbe så då fick jag åka bil ner till bowlingen skönt! Vi hamnade hemma hos Lars granne, en kille både jag Jozze och Erika tyckte att vi kände igen men ingen kunde sätta fingret på det jobbigt! Lite senare kom Malin! :) Sen drog vi ut på "stan" träffade en hel del folk hade jätte trevligt. Vid 02.30 tiden kände jag attt det var dags att åka hem eftersom jag skulle upp och jobba klockan 11. Sån tur hade jag att jag fick åka raggarbil med Jimmy och Sandra hem! :)

Nästa dag vaknade jag vid 8 jag var så sjukt bakis aldrig känt den där känslan någon gång FY FAN säger jag bara! Jag skulle upp och jobba det var bara att göra allt för att bli pigg höll på spy hela tiden men jag klarade mig! När jag väl kom dit och vi öppnade så stod jag i kassan och då gick det ju över man kan väl inte stå och tänka på att man är bakis eller ;) Blev jobb i 10 timmar, smockfullt med folk ifrån 11-17 jobbigt var helt skakis och höll på svimma flera gånger vi var bara 4 stycken vanligtvis är vi 5-6 st. Men jag överlevde helt sjukt skönt att vara ledig i 2 dagar nu! Ikväll blir det att hämta sofforna till lägenheten!! :D

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0