OjOj!

Jag är våldigt dålig på att uppdatera på senaste tid har jaf för det mesta bara jobbat, jobbar ganska så mycket roligt men jobbigt! Men desto bättre när man får lönen ;) Idag jobbade jag stäningning s kom inte hem för så länge sen. Innan jag började jobba så åkte jag förbi expert och hämtade min mobil ÄNTLIGEN säger jag bara! Den har juh varit på lagning har glömt bort hur man gör med den till och med så van vid låne mobilen nu.. Det har hänt en ganska så stor förändring sen senast.. Marcus ringde på en lägenhet i Onsdags och han ringde imorse och sa att vi fick komma och titta på den, sen kom mamma, pappa och Marcus in på fricks idag när jag jobbade och berättade att dom hade varit och tittat på lägenheten och vi fick ta den! Hur underbart är inte det!? Så om 2 veckor så flyttar vi helt sjukt juh så nu håller vi på att titta ut en massa möbler och så blir nog en sväng till ikea nästa helg förhoppningsvis! GAAAH fattar det inte!!!

Imorgon ska jag först med älsklingen till Falun en vända ska upp 6 imorgon bitti lite tidagare kom jag på för att vi ska vara där klockan 7, sen ska jag och mamma skuja fotbolls pojkarna till Malung flör att dom ska på cup i helgen sen blir det att stanna kvar där och äta lite lunch! Och sen på kvällen blir det att fira lite med grillning och cider! Underbart!

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Nicole

fan va roligt =) <3

2010-07-04 @ 14:48:19
URL: http://nicolennollansandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0