Vecka 29

Tiden går så sjukt snabbt snart är vi tillbaka till skolan igen och det känns som om sommarlovet knappt har börjat!? Men jag längtar faktiskt tillbaka till skolan också för då kommer man in i en riktigt vardag igen! Nu har jag varit ledig i 2 underbara dagar har varit hemma i lägenheten och städat och fixat men det känns som om det blir stökigt lika snabbt igen? Menmen jag håller det så fint jag kan ;) Nu blir det att jobba i 3 dagar igen ganska skönt ändå.. Sen på Lördag blir det att åka till ikea en sväng, och Söndag dop min kusin max ska döpa sig! :) Annars händer det inte så värst mycket måste jag säga, jag och Marcus bakade en massa bullar i Måndags så det är bara att ringa om ni vill komma på besök så tar jag fram lite bullar ;)
Snart ska jag göra mig lite lunch innan jag sticker till jobbet och det blir nudlar! ;)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0