Bräcke!

Ligger i husvagnen och har jäätte ont i magen, mensvärk hatar det! Som jag sagt så skulle jag ha åkt upp till Bräcke idag på morgonen, men igår när jag läste Sandras blogg så såg jag att hon skulle åka upp igår, så då passade jag på att slänga iväg ett sms för att höra om jag fick åka med upp tänkte att det kunde vara skönt att få vara här en natt extra. Så vid 16.40 åkte vi hemifrån mig. Jag tror faktiskt aldrig att en resa gått så snabbt någon gång, även fast vi körde fel Jimmy försökte förklara vart vi skulle åka men det gick inge vidare, så det var bara fram med kartan och leka kartläsare! Haha. Men vi hittade till slut, pratade med marcus i telefonen och festen var i full gång här uppe så vi stannade till på en parkeringsplats utanför ica typ, i Ånge och skulle göra en så kallad "raggardusch" man villa juh ändå känna sig lite fräsch när man kom fram till festen ;) Men det slutade med att vi stod och bytte kläder också jag rev typ hela min väska i baksättet, väl klara så åkte vi till Bräcke och det var folk vid husvagnen trevliga folk! :) Senare vart det att gå hem till Z på fest där jag träffade folk som går i Marcus klass som jag aldrig träffat så det var kul :) Z försökte läa mig dansa han lär väl ha ett eller annat blåmärke idag xD Haha. Ikväll är det studentmiddag ska bli roligt att se vad det går ut på i den här byn eftersom ddom inte ens har någon bal.  Neej  nu ska jag nog vila lite till har inte sovit så mycket inatt har frusit som satan och älskling har snakat och pratat i sömnen som satan xD Får se vd som händer på dagen nu då blir vl bara att ligga i husvagnen..

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0