Onsdag!

Jag är så grymt dålig på att uppdatera bloggen, men jag har typ ingenting att skriva känns det som ;) Det är sommarlov jag har inte hoppat på scheat än (gör imorgon) så det blir att sova till 10-11 varje morgon sen om det är fint väder lägga sig i solstolen ;) Men i Måndags var jag med Mathilda hela dagen grymt roligt har saknat tiderna med henne grymt mycket! Igår var jag, mamma och pappa till Mora och jag körde, körde vid röljusen för första gången skit stolt! :D Idag ska jag och älsklingen städa rummet innan midsommar orkar inte själv gjort det alla gånger nu på senaste tid, det är mycket roligare när någon hjälper till! :)   Nu har jag inte mycket mer att skriva!

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0