Student middag!

Igår var det student middag på Jämtkrogen, det var riktigt roligt! Det var meningen att jag skulle vara nykter jag var nykter när jag kom till Jämtkrogen, och hade tänkt vara det resten av kvällen. När vi kom dit till klockan 18 så fick vi en välkommsdrink den var rätt så okej! Sen stod vi och bara pratade lite innan vi fick komma in och sätta oss vid borden. Sen fick vi öl och maten som var fläskfile och patatisgratäng, mums vad gott det var! Tror nog att vårat bord åt mest vi fick en 4-5 st skålar med potatisgratäng och 2 skålaar med kyftpotatis ;) Haha. Sen satte vi och pratade och hade trevligt, efter ett tag så började ett band spela vi fick precis efterrätten då kom stockholmaren och bjöd upp mig och jag suger på att dansa bugg med kul som satan var det, sen tror jag att jag var uppe på dansgolvet resten av kvällen sen, när jag väl skulle äta min efterrätt så var den smällt så då var det bara att upp på dansgolvet igen! Länge sen jag hade så sjukt kul trodde att jag skulle ha världensträningsvärk idag men det hade jag inte!
Knäppt lite bilder med mobilen så jag lägger upp dom någon dag!

Idag mådde jag däremot inte så bra! Har legat i sängen typ hela dagen var en sväng och handlade! Vart vitlöksbröd & godis till lunch iag! ;)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0