Bräcke!

Ursäkta min dåliga uppdatering har inte haft tid att skriva, och när jag väl haft tid har jag varit föör lat..
Just nu sitter jag upp i Bräcke varit här sen i Söndags jag och älsklingen åka buss upp, när vi kommit en bit efter Sveg fick vi hoppas av och åka med Larsson vi tjnade in 1 timmes tid, och det var grymt sköönt! Har inte hunnit gjjort så mycket här uppe känns som om jag mest latat men det är juh lov så det har man väl rätt till eller? ;)
Igår var jag ut på en promenad hur sknt som helst här uppe solen skinner och man blir så glad! :) Hörde att ni där hemam hade snöväder igår, tycker så grymt synd om er, jag är så grymt trött på snön vill bara ha sommar! Sen var jag och älsklingen och handlaad mat så att vi skulle ha hela veckan så vi slipper handla något mer, skönt då slipper jag gå in på affären varje dag för att köpa lunch. Sen var vi ut en sväng och åkte bil med Larsson och PP en sväng.

Från i Fredags till i Söndags hade vi huset hemma för oss själva mamma och pappa var i Stockholm. Det var riktiigt skönt måse jag säga! Vi gjorde inte så värst mycket. På Lördagen åkte vi en sväng till Borlänge för att fixa några ärenden, påväg hem svängde vi in till Niciole skulle bara in dit en snabbis men vi vart där i 6 och ½ timme, men trevligt var det! :) När vi kom hem låg vi framför tven en stund sen åkte vi ut och kikade lite typ inge folk alls ute helt dött!

På Fredg åker vi hem hoppas på att det blir med Holen så att vi slipper åka bussen! Vi ska hem lägga oss, och 6 nästa morgon bär det av mot Östersund med Jozze och Jonas! Vi ska dit för att gå på boda borg, sen ska Jozze själv klart få se Bröckling ;) Haha men det ska bli riktigt trevligt måste jag säga. Har inte träffat henne på lnge nu, saknar dig gumman<3

Sitter och lyssnar på Lady gaga nu som jag gjort hela morgonen såg att hon skulle komma till globen vill dit!! Hoppas på att jag lyckas ta mig dit beror på om jag har pengarna, och om det är någon som vill följa med såklart!
Neej nu ska jag fortsätta äta fukost sen måste jag läsa engelska tråkigt värre!..

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0