Lördag!

Sitter i soffan och bara har det bra! Fetat mig med lite godis var ett tag sen nu, känner att jag börjatblivit duktig och lyckas hålla mig ifrån det ;D Idag var jag, mamma och pappa till Falun och åt middag och jag fick köra dit och hem! Gick faktiskt ganska bra jag kan till och med backa nu, lute i alla fall ;) Ikväll blir det bara att sitta framför tven för min del göra allt för att bli frisk! Snart blir det körslaget sen var det någon film, jag väntar bara på att älsklingen ska komma inte träffat honom på typ en vecka nu :( Men han trodde att han skulle komma vid 23.30 någon gång så då kan jag offra mig och hålla mig vaken! Nu längtar jag tills vi ska åka båt, vill nununu! :D

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0