Onsdag

Så sjukt snabbt den här veckan har gått! Redan Onsdag liksom. Just nu sitter jag bara hä r och latar mig försöker ta mig ut på en promenad men så sjukt tråkigt att gå ut själv, men ingen anna kan juh följa med! :(
Idag fick vi tillbaka näthandelsproven som vi gjorde Fredagen innan lovet jag hade typ inte pluggat någonting och var hundra på att jag skulle få ett IG, men jag vart godkänd! :D 5 poäng ifrån VG till och med känner mig solt!
På idrotten idag var det kick boxning som gällde riktigt roligt måste jag säga men grymt jobbigt.
Måset även påpeka att jag har en vagel i ögat en liten en men irreterande är det så idag var det osminkat som gällde! 

Neej nu måste jag banne mig ta mig i kragen!
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0