Slut på lovet!

Ursäkta för min sjukt dåliga uppdatering känner att jag aldrig skriver längre, jag skrev ett jätte långt inlägg här om dagen men såklart så försvann det! Jag har precis ätit ciabatta och yougurt, mums så gott det var! Nu sitter jag och lyssnar på musik och laddar inför ett super drygt step up pass. Inte vartit där på 4 gånger nu för att jag haft annat för mig så jag kommer väl typ lägga mig på golvet och inte orka mer ;)
Jag har haft en bra lov, varit uppe i Bräcke hos min älskling! Vi har bara latat oss kan man säga.. I Fredags åkte vi med Holen ner till Rättvik vi gjorde i ordning lite saker och duschade sen åkte vi vidare till Leksboda för att äta middag! Sen vart det att fixa lite med släpvagnen sen drog vi till Rättvik, Marcus släppte av mig hemma för att jag skulle hämta några saker sen tankade han bilen och åkte och hämtade Jozze och Jonas. Vi skulle egentligen åkt på Lördag morgon men vi tyckte att det var bättre att åka på kvällen istället. Vi kom iväg runt 20.30 var i Bräcke igen runt 00.30. Då vi visade  Jozze och Jonas spökhusen grymt läskiga! Sem åkte vi till marcus och lämnade lite saker, sen åkte vi till Rickards lägenhet och lämnade av Jozze och Jonas sen åkte vi hem och la oss, somnade typ direkt jag la ner huvudet.

Nästa morgon ringde klockan 8.30 men vi kom väl upp 9.00. Vi gjorde i ordning oss för en dag på boda borg, sedan åkte vi vidare till Jozze och Jonas för att äta lite frukost. Vi kom iväg lite senare än tänkt med det gick bra. Vi sprang runt på boda borg någon timme, killarna mot tjejerna såklart! Vi åkte till max och käkade lite lunch, och där satte vi och disskuterade lasergame som dom hade på boda borg till slut kom vi fram till att Jozze skulle bjuda mig och Marcus som en försenad födelsedags present, så gulligt tack vännen! :) Det vart 5-5 mellan killarna och tjejerna inne i själva boda borg rummen. Lasergame fick vara avgörande saken tyckte vi! När vi skulle köpa biljetterna så fick vi 2 små killar med oss också som villa spela, men det var roligt med lite mer sällskap! Killarna vann, men det var allt dom som fick göra maten sen också ;) På kvällen vart det bara att dricka någon öl och  cider och spela lite kort, alla andra i byn var juh så tråkiga!

På Söndagen sov vi så länge vi bara kunna, jag och älsklingen låg och bara myste hur länge som helst, sen gick vi upp och tog en dusch innan vi åkte och käkade lite frukost, sen åkte vi hemåt. På vägen hem såg vi 2 älgar också! När vi nästan var hemma ringde min telefon både jag och Jozze sov men vaknade. Det var mamma hon undrade vart vi var och sa att min nyfödda kusin Max var på besök hemma så vi skyndade oss hem så att vi fick träffa honom, så sjukt söt och liten! :)
Imorse åkte Marcus upp till Bräcke för att vara i Bröckling den här veckan så snart så är han klart, underbart! :)

Första dagen i skolan idag kändes väl helt okej, lite segt att komma upp imorse även fast jag hade sovmorgon! Inte hänt så mycket. Fick reda på mitt samhällskunskaps prov, mitt första G på första provet överlycklig! :D Sen fick vi reda på småföretagande och där fick jag MVG då det känns bra! :)
Imorgon ska jag få vara hårmodell till Jennifer hon ska få klippa mig får se hur det blir, lär nog bli bra så länge hon inte klipper för kort ;)

Neej nu är det dags för träning snart!
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0