Städa!

Jag håller just nu på att städa Marcus lägenhet, den blir riktigt fräsch igen slipper känna lukten av alkoholen sen i Tisdags shit vad lätt den sätter sig i lägenheten! Jag har storstädat hallen och köket. Vardagsrummet tänkte jag att jag och älsklingen skulle ta tillsammans när han kommer hem för han ska plocka ur lite saker ur hyllorna och sådär, och det känner jag att jag inte vill lägga mig i.

Igår gjorde jag inte så mycket, jag och Larsson var in till Östersund en vända och hämtade PP som slog i huvudet kvällen innan.. Sen åkte vi drive in på donken 2 chees och en cola tror nog aldrig att det varit så gott :P Haha. Desotum fick jag juh sitta och frästa killarna och Marcus genom telefonen ;)  På kvällen gick jag och Marcus till ica för att titta om lugtslottet som spprängdes kommit ut på hyr film och det hade den men alla var uthyrda :( Skaa göra ett nytt försök idag därför jag håller på städar nu så vi slipper stressa ikväll.

Imorgon vet vi inte än om vi mste åka buss hem lät som om Holen skulle åka härifrån vid halv 6 som är alldeles för sent för oss eftersom vi ska uupp vid 5 dagen efter och vi sak lyckas hinna med att hämta släpvagn och så..

Neej nu ska jag fortsätta med det sista så jag kan äta någonting snart!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0