Tisdag..

Åhh jag är helt slut i kroppen vill bara lägga mig ner och somna för kvällen så sjukt trött är jag! Börjat verka i kroppen som om jag skulle vara påväg att få feber igen, men det ska jag inte få ska gå och lägga mig extra tidigt ikväll! Idag har det väl inte hänt så mycket på turiskbyrån det var bara en vikarie där för dom andra var på personaldag, så jag har mest fått settat och hittat på lite saker att göra.. Sen när jag skulle äta lunch så såg jag farmor där utanför med resväskan så jag sprang ut och pratade med henne en stund, hon åker till Kina idag lyx jag vill också åka här ifrån! Sen ser jag Jozze stå och vänta på bussen, så då passade jag på att springa ut och prata lite med henne :) Och imorgon drar jag och hon och kanske  Sandra till Borlänge!! :D Värsta kul juh! Måste köpa något nytt linne. På påsklovet drar vi iväg på båtresa under en natt ska bli grymt skönt!
Måste försöka orka med att städa mitt rum ikväll också, annars får jag vänta tills Marcus kommer hem imorgon igen så får han hjälpa mig för han är också duktig på att stöka ner ;)

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0