Tisdag!

Sitter här och latar mig med lite musik väntar på att älsklingen ska komma hem efter ahn varit och klippt sig! :) Sen blir det nog att titta på luftslottet som sprängdes som jag inte sett än längtat jätte länge juh! Och nu längtar jag till den 30 Juni då den nya twiiligt kommer ut! Blivet en nörd av det ;) haha.

Idag har det väl inte hänt så mycket annat, jag har väl lyckats klumpat mig som vanligt. Skulle sätta igång plattan som köttvärssåsen var på, jag satte igång en platta (som jag trodde var rätt!), myste med älsklingen lite sen började det smälla så jag skyndade mig trodde att det var köttvrsåsen som kokade, på sätt och vis var det juh det.. Men jag hade satt på fel platta det var den plattan som glasburken stog på tur att den inte sprängdes i bitar! Hade köpt köttvärssås som jag älsklar!
Nej nu orkar jag inte skriva ngot mer ;)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0