Usch för Måndagar!

Åhh vad jag inte tycker om Måndagar! Desutom hade jag ett prov idag, hade pluggat rätt så mycket faktiskt. Sen när jag sätter mig där är någonting med då eller? Neej nästan ingenting alls, fan vad less jag blev, vart så arg så jag vet inte vad! Så då har man ett stort IIGG!! Menmen..

Fick reda på enskilda betyget i global handel arbetet och det var MVG så det vart jag glad för i alla fall!
Just nu sitter jag och väntar på min buss, fick sluta precis när bussen gick, kändes lite surt.. Sen får jag hem till min älskling en stund sen är det step up. På Onsdag har vi friluvsdag (stavning!) och jag fick vara hemma och promenara skönt! Då kan jag ligga och mysa och bara sova ut med min älskling som har lov just nu. Sen blir det en promenad också!

Skiit ont i mitt huvud har jag! :(

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0