Fredag eftermiddag! ;D

Har precis kommit hem ifrån skolan, satt på en cp varm buss påväg hem shiit jag visste inte vart jag skulle göra av mig själv ett tag! Idag har det inte hänt så mycket i skolan har haft matte natinolla del 2 vet inte hur det gick men kändes helt okej i alla fall.. När älsklingen kommer hem ska vi åka ner på team sportia och köpa en trampa åt bror, sen ska vi upp till Vikarbyn för att köpa kuprik mat mums! :D Sen blir det att fara till Djurås till Nicole så ska vi spela monopol hela kvällen, ska bli grymt kul och jag och Nicole ska äga killarna!!:D
Imorgon blir det att åka till Idre med älsklingen, bror och hansfotbollslag för att titta på fotbolls match! :)

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Nicole

Riktigt roligt hade vi och vi VANN!!!!! ;) <3

2010-05-24 @ 21:01:42
URL: http://nicolennollansandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0