Lång helg!

Nu har jag fått helg grymt skönt! Fast det blir att jobba Fredag och Söndag ganska nice att få in lite pengar ;D Just nu gör jag absolut ingenting sitter i min säng och tråkar och har huvudvärk, datorn cpar sig även så jag kan inte lyssna på musik.. Skulle egentligen till Leksand ikväll men det kändes som om det var under alldeles för kort tid och sen kommer det säkert sluta med att alla ska på baren och där kommer såklart inte jag in! Åhh så less på att alla typ fyllt 18 och inte jag! Snart bara ett halv år kvar..
Blir väl att titta på någon film snart och bara ta det lugnt Marcus kommer väl sent ikväll.

Hatar när man inte vet
vart man har någon!

Men det finns en person
jag kommer släppa ur min
värld nu och det hoppas jag
att jag klara av! Jag tror på mig
själv!




Såhär förjävlig ser jag ut när jag ligger hemma i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0