Söndag

Sitter ute för tillfället grymt skönt ute! Tänk att man missat en sn underbart skön dag bara för att jag jobbade. Hade baraa räknat med att vara där någon timme men vart kvar till stängning.. Är helt slut i kroppen och nu , måste jag försöka plugga, SUCK! Men det är sist provet hur underbart är inte det? :D så det får väl gå som det gör. Älsklingen har åkt upp idag känns lite tungt med tanke på att vi sover med varandra varenda natt, men det är lugnt för jag åker juh upp till Bräcke på Ondsdag ska bli sjukt underbart att komma hemifrån! När resten av familjen blir det att käka tårta som mamma inte vet om eftersom det är mors dag idag så är det juh tradition att hon får en tårta! Imorgon blir det att sola solarium också sköönt! :D

Och just för tillfället är jag livrädd för jag har en spindel som klättrar bredvid mig på husväggen :S
Ska försöka plugga!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0