Tillbaka?

Vem kunde ana att jag skulle skriva ett till inlägg här? Inte jag i alla fall kan inte tänka mig att någon läser den här bloggen längre eftersom jag inte varit inne på den över ett år eller något, men om någon skulle titta in kan ni väl slänga in en kommentar.. Hade inte trott att jag skulle få lusten till att skriva ett blogg inlägg till men när jag skaffat mig en ny dator så kom den tydligen :) Inskaffade mig en ny dator idag riktigt nöjd än så länge! Mitt liv ser väl lite anorlunda ut sen jag bloggade sist. Jag bor hemma igen, jag är singel och jag har tagit studenten. Studenten var bland de roligaste jag har gjort i hela mitt liv. Bästa klassen HP3 gjorde den till den bästa veckan någonsin!! Ocj självklart tack för de här tre åren. Sommaren kommer jag spendera på fricks och självklart också med några BRA VÄNNER som alltid finns där för en. Efter sommaren visar det vad som händer med mitt liv jag vill jobba i alla fall så mycket vet jag ;) Plus att jag och Nicole ska resa iväg i en vecka innan det riktiga livet börjar eller vad man ska säga. Just nu sitter jag hemma hos Nicole har tittat på one tree hill hon har redan lagt sig så det är bäst att jag också hoppar i säng så att jag kommer upp någon gång imorgon :)
Ha det så bra, NattiNattti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0